Ana içeriğe devam edin.

MT-TOPLULUK

Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Başta Türkiye olmak üzere her yerde kendini geliştirme odaklı projeler geliştirmeyi ve içerik üretmeyi hedefleyen bir projeyiz. Burada herkes bir şeyler yapmak zorunda. Evet sen yardım alıyorsan yardım etmeyi de öğrenmen gerek.Mühendislik,tasarım,ücretsiz eğitimler gibi bir çok şey seni bekliyor.

(Sadece ziyaretçiler tarafından görüntülenir.)

Hoş Geldin, !

Kayıt işleminiz başarıyla tamamlandı. Sitemizde üyelikler e-posta onaylı olduğu için hesabınızı onaylamanız gerekiyor. Kayıt olduğunuz e-posta adresinin gelen ya da istenmeyen (spam) kutusunu kontrol ederek hesabınızı onaylayabilirsiniz. e-Posta gelmediyse veya farklı bir sorun yaşıyorsanız bizimle İletişim sayfasından irtibat kurabilirsiniz.

(Sadece hesabı aktif edilmemiş kullanıcılar tarafından görüntülenir.)

MAKİNETÜRK İletişim 
MAKİNETÜRK İletişim 

Duyuru1: Son zamanlarda aktvasyon maili üye olmak isteyenlere ulaşmakta zorlandığı tespit edilmiştir. Arka planda çalışmalar başlamıştır, sorun düzelecektir.
Duyuru2: Hesabını AKTİF edemeyen arkadaşlar " makineturkinfo@gmail.com " adresinden hesabını aktif edebilir.

İki Stroklu SA Motor Çevrimi

Konu

#1
İki stroklu motor çevrimi nedir? İki stroklu motor çevrimi artıları nelerdir? İki stroklu motor çevriminin eksileri nelerdir? İki stroklu motor çevriminin avantajları nelerdir? İki stroklu motor çevriminin dezavantajları nelerdir? İki stroklu motor çevriminin üstünlükleri nelerdir? İki stroklu motor çevrimi ne anlama gelmektedir? İki stroklu motor çevriminin dört stroklu çevrime göre iyi ve kötü yanları nelerdir? 

Birçok sıkıştırma ateşlemeli motor ( özellikle büyük boyutlu olanlar) iki stroklu çevrimle çalışmaktadır. Çevrim iki stroklu SI motor çevriminden yalnızca yakıt giriş biçimi ve yanma ile farklılıklar gösterir. 

[Resim: Screenshot_22-1.png]

Burada yakıtın emme havasıyla beraber alınmasının veya sıkıştırma strokunda erken püskürtülmesinin yerine, dört stroklu CI motorlarda olduğu gibi sıkıştırma strokunun sonlarına doğru enjektör vasıtası ile püskürtülür. Isı sokumu veya yanma, sabit hacim ve bunu takip eden sabit basınçta gerçekleşir.

Benzer Konular:

Linkleri görebilmek için sitemize üye ol manız veya giriş yapmanız gerekiyor. (Sitemize üyelikler ücretsizdir!)

Linkleri görebilmek için sitemize üye ol manız veya giriş yapmanız gerekiyor. (Sitemize üyelikler ücretsizdir!)

İçten Yanmalı Motorlarda Ortalama İndike Basınç


Linkleri görebilmek için sitemize üye ol manız veya giriş yapmanız gerekiyor. (Sitemize üyelikler ücretsizdir!)
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da