Ana içeriğe devam edin.

MT-TOPLULUK

Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Başta Türkiye olmak üzere her yerde kendini geliştirme odaklı projeler geliştirmeyi ve içerik üretmeyi hedefleyen bir projeyiz. Burada herkes bir şeyler yapmak zorunda. Evet sen yardım alıyorsan yardım etmeyi de öğrenmen gerek.Mühendislik,tasarım,ücretsiz eğitimler gibi bir çok şey seni bekliyor.

(Sadece ziyaretçiler tarafından görüntülenir.)

Hoş Geldin, !

Kayıt işleminiz başarıyla tamamlandı. Sitemizde üyelikler e-posta onaylı olduğu için hesabınızı onaylamanız gerekiyor. Kayıt olduğunuz e-posta adresinin gelen ya da istenmeyen (spam) kutusunu kontrol ederek hesabınızı onaylayabilirsiniz. e-Posta gelmediyse veya farklı bir sorun yaşıyorsanız bizimle İletişim sayfasından irtibat kurabilirsiniz.

(Sadece hesabı aktif edilmemiş kullanıcılar tarafından görüntülenir.)

MT- Mekanik Saat Bakım/Onarım 
MAKİNETÜRK İletişim 

Duyuru1: ARTIK ÜYE OLURKEN AKTİVASYON MAİLİ GÖNDERİLMEYECEKTİR.ÜYE OLDUĞUNUZDA ÜYE OLDUĞUNUZ MAİL ADRESİNE OTOMATİK BİR ŞEKİLDE RASTGELE BİR ŞİFRE GÖNDERİLECEKTİR.(Yine hata yaşayanlar bizlere mail atabilir.)

JANTLAR'DA BULUNAN/GÖZLEMLENEN EKSİKLİKLER VE HATALAR

Konu

#1
Başlıktanda anlaşılacağı gibi günümüzde kullanılan otomotiv jantlarında eskiklikler ve hataları soruyorum sizlere arkadaşlar. Ne gibi iyileştirmeler yapılabilir? Üretim yöntemlerinden malzeme seçimine kadar dikkate alınarak cevaplanması gereken bir husus. Alt tarafı jant çok bi iyileştirme yapılamaz dediğinizi duyar gibiyim ama üniversite hocaları aynı fikirde değil...
Cevapla
#2
Hocam bir sorunu görmek ayrıcalık değildir. Bir sorunun çözümü hakkında fikrin ve eylemlerin varsa farkındalık yaşarsın. Bunun için tasarımlarını ilgili programlarda yapıp ANSYS'de analiz etmen gerekir.

Ama şöyle mantık var bu otomotiv sektöründe özellikle lastik ve jant üretiminde onlarca AR-GE firması var onlara danışabilir ve fikir alabilirsin.
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task