Ana içeriğe devam edin.

MT-TOPLULUK

Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Başta Türkiye olmak üzere her yerde kendini geliştirme odaklı projeler geliştirmeyi ve içerik üretmeyi hedefleyen bir projeyiz. Burada herkes bir şeyler yapmak zorunda. Evet sen yardım alıyorsan yardım etmeyi de öğrenmen gerek.Mühendislik,tasarım,ücretsiz eğitimler gibi bir çok şey seni bekliyor.

(Sadece ziyaretçiler tarafından görüntülenir.)

Hoş Geldin, !

Kayıt işleminiz başarıyla tamamlandı. Sitemizde üyelikler e-posta onaylı olduğu için hesabınızı onaylamanız gerekiyor. Kayıt olduğunuz e-posta adresinin gelen ya da istenmeyen (spam) kutusunu kontrol ederek hesabınızı onaylayabilirsiniz. e-Posta gelmediyse veya farklı bir sorun yaşıyorsanız bizimle İletişim sayfasından irtibat kurabilirsiniz.

(Sadece hesabı aktif edilmemiş kullanıcılar tarafından görüntülenir.)

MT- Mekanik Saat Bakım/Onarım 
MAKİNETÜRK İletişim 

Duyuru1: ARTIK ÜYE OLURKEN AKTİVASYON MAİLİ GÖNDERİLMEYECEKTİR.ÜYE OLDUĞUNUZDA ÜYE OLDUĞUNUZ MAİL ADRESİNE OTOMATİK BİR ŞEKİLDE RASTGELE BİR ŞİFRE GÖNDERİLECEKTİR.(Yine hata yaşayanlar bizlere mail atabilir.)

Motorlarda Otto, Diesel, Seilinger Çevrimleri

Konu

#1
İçten yanmalı motorların termodinamik analizleri yapılırken çok çeşitli termodinamik çevrimlerden yararlanılır. İçten yanmalı motorların çevrimlerinde göre sınıflandırmaları yapılırken de bu çevrimlerden faydalanılır. Otto motoru ya da benzinli motor nedir? Dizel çevrimi nedir? Seilinger çevrimi nedir? 

- Yanmanın sabit hacimde gerçekleştiği motorlar: otto çevrimi görülmektedir. 


[Resim: otto.png]

- Yanmanın sabit basınçta gerçekleştiği motorlar: bu motorların çalışma çevrimi olarak kullandıkları Dizel çevrimi verilmiştir.

[Resim: diese.png]


- Yanmanın kısmen sabit hacimde, kısmen sabit basınçta gerçekleştiği motorlar: Bu motorların çalışma çevrimi olarak Seilinger (kanşık) çevrimini kullanırlar.



[Resim: sie.png]
İçten yanmalı motorlarda çevrimler, genel anlamıyla böyle ifade edilebilirler.

Benzer Konular:


Linkleri görebilmek için sitemize üye ol manız veya giriş yapmanız gerekiyor. (Sitemize üyelikler ücretsizdir!)

Motorlardan Daha Yüksek Performans Elde Etmek İçin

Linkleri görebilmek için sitemize üye ol manız veya giriş yapmanız gerekiyor. (Sitemize üyelikler ücretsizdir!)

Linkleri görebilmek için sitemize üye ol manız veya giriş yapmanız gerekiyor. (Sitemize üyelikler ücretsizdir!)

Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task