Ana içeriğe devam edin.

MT-TOPLULUK

Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Başta Türkiye olmak üzere her yerde kendini geliştirme odaklı projeler geliştirmeyi ve içerik üretmeyi hedefleyen bir projeyiz. Burada herkes bir şeyler yapmak zorunda. Evet sen yardım alıyorsan yardım etmeyi de öğrenmen gerek.Mühendislik,tasarım,ücretsiz eğitimler gibi bir çok şey seni bekliyor.

(Sadece ziyaretçiler tarafından görüntülenir.)

Hoş Geldin, !

Kayıt işleminiz başarıyla tamamlandı. Sitemizde üyelikler e-posta onaylı olduğu için hesabınızı onaylamanız gerekiyor. Kayıt olduğunuz e-posta adresinin gelen ya da istenmeyen (spam) kutusunu kontrol ederek hesabınızı onaylayabilirsiniz. e-Posta gelmediyse veya farklı bir sorun yaşıyorsanız bizimle İletişim sayfasından irtibat kurabilirsiniz.

(Sadece hesabı aktif edilmemiş kullanıcılar tarafından görüntülenir.)

MAKİNETÜRK İletişim 
MAKİNETÜRK İletişim 

Duyuru1: Son zamanlarda aktvasyon maili üye olmak isteyenlere ulaşmakta zorlandığı tespit edilmiştir. Arka planda çalışmalar başlamıştır, sorun düzelecektir.
Duyuru2: Hesabını AKTİF edemeyen arkadaşlar " makineturkinfo@gmail.com " adresinden hesabını aktif edebilir.

Pilotsuz Şofben Nedir? Pilotsuz Şofbenler Nasıl Çalışırlar?

Konu

#1
Pilotsuz şofben nedir? Pilotsuz şofben nasıl çalışır? Pilotsuz şofbenin avantajları nelerdir? Pilotsuz şofbenin dezavantajları nelerdir? Pilotsuz şofbenin artıları nelerdir? Pilotsuz şofbenin eksileri nelerdir? Pilotsuz şofbenler tehlikeli midir? Pilotsuz şofben maliyeti ne kadardır? Pilotsuz şofbenlerin fiyatı ne kadardır? 

Fanlı hermetik şofbenin çalışma prensibi şöyledir; İyonizasyon elektrodu, karta yanmanın gerçekleştiği sinyali verir ve elektrodlar arasındaki kıvılcım kesilir. Ayarlanan sıcaklık değerine göre modülasyon valfı gazı ayarlar. Su ısınmaya başlayınca LCD ekranda su sıcaklığı görünür. Bu şofbenlerde maksimum boru bağlantı boyu 4 metre olabilir. Bu sistemlerde 1 metreden fazla boru kullanılacaksa diyafram takılır. 

Şofben üstündeki anahtar açık(on) konumuna getirilir. İlk anda LCD ekranda suyun sıcaklığı görülür. Su açıldığında, flowswitch’ten karta su geçiş sinyali gelir. Alınan bu sinyalle, kart fana ön süpürme yapması için komut verir ve fan çalışır. Basınç yeterliyse, prosestat konum değiştirerek karta fanın çalışmakta olduğu sinyalini gönderir. Kart ateşleme elektroduna enerji verip; gaz selenodini açar. Brülör ateşlenir. 

[Resim: Screenshot_5-8.png]

Pilotsuz şofbenlerin çalışma prensibi şöyledir; Çeşme açıldığında, su geçişi bilgisi flowswitch’ten karta gönderilir. Kart pilot valfine sinyal vererek valfı açar. Pilota gaz gitmeye başlar. Şofben açılır. Başlangıçta ana gaz selenoid valfı açık, pilot gaz valfı kapalıdır. Gaz diyaframın arkasına dolar, sistem dengeye gelir.

Aynı anda ateşleme başlar. Pilot yanar. İyonizasyon ısınır ve karta bilgi verir. Kart ana valfa enerji vererek gaz valfını kapatır. Körük şişer ve brülöre gaz gider ve brülör yanar. 45 sn sonra enerji kesilerek pilot valfı kapatılır. Su kapatıldığında flowswitch karta ikaz verir ve ana gaz valfının enerjisi kesilir. Şofben söner. 

Benzer Konular:

Boru Bağlantı Parçaları(Fittings) Nedir?

Linkleri görebilmek için sitemize üye ol manız veya giriş yapmanız gerekiyor. (Sitemize üyelikler ücretsizdir!)

Linkleri görebilmek için sitemize üye ol manız veya giriş yapmanız gerekiyor. (Sitemize üyelikler ücretsizdir!)

Linkleri görebilmek için sitemize üye ol manız veya giriş yapmanız gerekiyor. (Sitemize üyelikler ücretsizdir!)
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task