Ana içeriğe devam edin.

MT-TOPLULUK

Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Başta Türkiye olmak üzere her yerde kendini geliştirme odaklı projeler geliştirmeyi ve içerik üretmeyi hedefleyen bir projeyiz. Burada herkes bir şeyler yapmak zorunda. Evet sen yardım alıyorsan yardım etmeyi de öğrenmen gerek.Mühendislik,tasarım,ücretsiz eğitimler gibi bir çok şey seni bekliyor.

(Sadece ziyaretçiler tarafından görüntülenir.)

Hoş Geldin, !

Kayıt işleminiz başarıyla tamamlandı. Sitemizde üyelikler e-posta onaylı olduğu için hesabınızı onaylamanız gerekiyor. Kayıt olduğunuz e-posta adresinin gelen ya da istenmeyen (spam) kutusunu kontrol ederek hesabınızı onaylayabilirsiniz. e-Posta gelmediyse veya farklı bir sorun yaşıyorsanız bizimle İletişim sayfasından irtibat kurabilirsiniz.

(Sadece hesabı aktif edilmemiş kullanıcılar tarafından görüntülenir.)

MAKİNETÜRK İletişim 
MAKİNETÜRK İletişim 

Duyuru1: Son zamanlarda aktvasyon maili üye olmak isteyenlere ulaşmakta zorlandığı tespit edilmiştir. Arka planda çalışmalar başlamıştır, sorun düzelecektir.
Duyuru2: Hesabını AKTİF edemeyen arkadaşlar " makineturkinfo@gmail.com " adresinden hesabını aktif edebilir.

Vites Kutusu Nedir?

Konu

#1
Vites kutusu nedir? Vites kutusu nasıl çalışır? Vites kutusu ne işe yarar? Vites kutusu nasıl tamir edilir? Vites kutusunda ne bulunur? Vites kutusu nasıl üretilir? Vites kutusu hangi malzemeden üretilir? Vites kutusunun mekanizması nasıldır? Vites kutusu mekanizması nasıl işler? Vites kutusu pahalı mıdır? Vites kutusu yedek parçaları nelerdir? 

[Resim: Screenshot_1-17.png]

1. Vites konumundaki tork artışı küçük dişlinin büyük dişliyi çevirmesi ile gerçekleşir. 

Dişlilerde hareket geçişi hareketi veren ve alan dişlilerin diş sayılarının oranları ile belirlenir.


Otomobilin ilk harekete geçirilmesinde motorun maksimum tork devrinde ve düşük devrilerde motordan alınan tork, otomobilin hareket ettirilebilmesi için yeterli değildir.  Dişli veya hız kutusu olarak da adlandırılan vites kutularının, içten yanmalı motorlara sahip araçlarda kullanılma amacına bakıldığında içten yanmalı motorlarda motorun maksimum torku, belirli bir devirde temin edilmektedir. Bu devrin altında veya üzerinde tork düşmektedir. O halde aracın 0 km den ekonomik kullanımlı maksimum hızına İşte bu konum vites kutuları ile sağlanabilmektedir. 

Benzer Konular:

Linkleri görebilmek için sitemize üye ol manız veya giriş yapmanız gerekiyor. (Sitemize üyelikler ücretsizdir!)

Taşıtlarda Kavrama Çeşitleri Nelerdir?

Linkleri görebilmek için sitemize üye ol manız veya giriş yapmanız gerekiyor. (Sitemize üyelikler ücretsizdir!)

Linkleri görebilmek için sitemize üye ol manız veya giriş yapmanız gerekiyor. (Sitemize üyelikler ücretsizdir!)
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task